Rejestracja konta - osoby fizyczne

Zanim zadasz nam bezpośrednio pytanie, spróbuj poniżej znaleźć odpowiedź

Z pełnej funkcjonalności portalu mogą korzystać wyłącznie Ci Beneficjenci, którzy dokonali wstępnej rejestracji w Portalu ( rejestracja-osoby fizyczne ), dzięki czemu uzyskali identyfikator (tzn. unikatową nazwę wykorzystywaną do logowania w portalu) i hasło.

W przypadku osób fizycznych konto zostanie tymczasowo aktywowane na okres 360 dni w celu wypełnienia i przesłania do Funduszu Wniosku o dofinansowanie.
Pełna aktywacja konta nastąpi w chwili, gdy do Funduszu zostanie dostarczony wniosek o dofinansowanie i będzie podlegał ocenie lub system wykryje, że jest już Pan/i naszym beneficjentem.
Jeżeli konto nie zostanie w pełni aktywowane po okresie 12-mcy zostanie wyłączone a po upływie 13 miesięcy zostanie automatycznie usunięte z portalu (systemu informatycznego Funduszu). Aby ponownie aktywować wyłączone konto będzie potrzebny telefoniczny kontakt z biurem Funduszu.
W sytuacji, gdy konto zostanie usunięte należy się ponownie zarejestrować w portalu beneficjenta.
Przyznanie pełnych uprawnień do pracy w portalu (systemie informatycznym) nastąpi na okres 24 miesięcy, czas ten jest liczony od ostatniej aktywności na koncie.
W przypadku blokady konta po tym okresie, konieczny jest kontakt z biurem Funduszu w celu ponownej aktywacji konta.
W przypadku braku aktywności na koncie przez 36 miesięcy konto zostanie usunięte.


Po pełnej aktywacji konta otrzymają Państwo mailową informację zwrotną potwierdzającą aktywację konta w pełnym zakresie w PORTALU BENEFICJENTA Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach.

Często zadawane pytania na temat rejestracji konta

Portal obsługuje większość najpopularniejszych przeglądarek internetowych : Internet Explorer, Chrome, Firefox. Przy czym w wyjątkowych sytuacjach, mogą występować problemy z przeglądarką Firefox, podczas dodawania formularzy PDF w Skrzynce Podawczej. Sugerujemy wtedy skorzystanie z innej wymienionej przeglądarki.
W przypadku problemów z otwarciem formularza wniosku w przeglądarce internetowej należy formularz wniosku pobrać na dysk komputera za pomocą prawego guzika myszy i wybraniu z menu opcji "zapisz element docelowy jako" lub "zapisz link jako"

W takiej sytuacji sugerujemy sprawdzić folder “spam”, klienta pocztowego. Jeśli e-mail’a nie znajdziemy również w spamie prosimy o informację na adres portal@wfosigw.katowice.pl , która powinna zawierać dane osoby fizycznej oraz adres e-mail konta, które było rejestrowane.

Loginem jest adres e-mail podany przez osobę zakładającą konto.

Aby odzyskać zapomniane hasło należy na głównej stronie Portalu w panelu logowania wybrać opcję “Zapomniałem hasło”. Po wybraniu tej opcji trzeba podać nazwę użytkownika, którą jest adres e-mail podany w procesie rejestracji. Wtedy na podany adres przychodzi link umożliwiający ustawienie nowego hasła.

W takiej sytuacji proces rejestracji należy przeprowadzić raz jeszcze. Nie jest możliwe przeprowadzenie ponownej rejestracji bez usunięcia poprzednio zarejestrowanego konta. Aby usunąć błędnie założone konto prosimy o informację na adres portal@wfosigw.katowice.pl , która powinna zawierać dane osoby fizycznej oraz adres e-mail konta, które było rejestrowane.


Powyższe informacje, nie rozwiązały Twojego problemu z rejestracją konta lub masz dodatkowe pytania?
Skontaktuj się z nami - postaramy się pomóc: portal@wfosigw.katowice.pl